Melbourne - Adelaide, Great Ocean Road!

9 februari 2016 - Adelaide, Australië

Eenmaal aangekomen in Melbourne heeft de campervan plaats moeten maken voor 2 kleinere huur auto's wegens de aanwezigheid van bedbugs.. gelukkig ben ik de dans ontsprongen na 3 nachten in de camper geslapen te hebben. Een van de reisgenoten bleek echter goed gebeten te zijn wat ons dwong een bezoekje te brengen aan het ziekenhuis in Melbourne. In Melbourne hebben we onze nieuwe auto's opgepikt na enkele dagen in het discovery hostel gezeten te hebben. Na 3 nachten zijn we begonnen aan de reis van Melbourne to Adelaide.

Great Ocean Road... adembenemd! Nothing left to say about that. Astonishing views and a lot of laughing with this group of fantastic people I am traveling with! Great adventure, it feels good and the weather is even better! De foto's zeggen genoeg. :) Het mooie weer heeft plaats gemaakt voor nóg veel mooier weer, 30-35 graden en volle zon geeft je toch het ultieme roadtrip gevoel. lekkere muziek en gas er op!