First week Down Under!

26 januari 2016 - Sydney, Australië

What a week what an impression!

Zo, de eerste week Australië zit er op! Een week vol met indrukken, voor het eerst zo'n verre reis maakt het alleen maar indrukwekkender. Een week waarin de bankzaken en telefoonnummer zijn geregeld, een bezoek aan het Wildlife park van Sydney, de blue mountains met verschrikkelijk mooie vergezichten, de onvergetelijke surf ervaring op een van de mooiste stranden genaamd "the farm" en Australia day niet te vergeten met het prachtige vuurwerk! Morgen vertrek ik met 4 andere reizigers (groepsgenoten van afgelopen week) met een relaxte campervan vanuit Sydney richting Melbourne. Zaterdag of zondag willen we in Melbourne aankomen om vervolgens de finale van de australian open te bewonderen en te genieten van de sfeer in die stad! Ben enthousiast en benieuwd! Hier onder enkele foto's van afgelopen week.. op naar de volgende!! Sun's shining but sometimes cloudy, temperature between 25 and 35 degrees, al lot of happiness and joy so let's go!